czwartek, 1 stycznia 2015

Nowy Rok - czas na zmiany

 2015

Witajcie w Nowym Roku! Jak sie miewacie po Sylwestrze? U mnie wszystko w porządku, spędzony właściwie w kulturce z chłopakiem i kumplem :) mieliśmy dosyć survivalowe warunki.Siedząc w domu zmarzliśmy chyba bardziej niż gdybyśmy mieli być na dworze :))
No cóż, nie ważne gdzie i jak, ważne że z ukochaną osobą! 

***

Teraz może kilka słów na wstęp, gdyż jest to pierwszy wpis i właściwie wypadałoby napisać kilka zdań o tematyce bloga.Będzie on o zdrowym trybie życia czyli czymś co jest dla mnie bardzo, bardzo ważne, ale także będę tutaj pisać o moim noworocznym postanowieniu... mianowicie:
RZEŹBA! Tak, do tego dążę od stycznia zeszłego roku, jednak jako że jestem zdeterminowana perfekcjonistką nie wystarczy mi to, i nie cieszę się z aktualnych efektów.Dlaczego? 
Ponieważ wiem, że stać mnie na więcej, że chcieć to znaczy móc i nie ma na świecie rzeczy niemożliwych.
Wszystko można osiągnąć jeżeli robi się wszystko, bez względu na towarzyszące trudności w kierunku swojego celu.

" Nie ważne jak wolno robisz postępy, pamiętaj że zawsze jesteś o krok dalej od tych którzy jeszcze nie zaczeli " 
Powiem wam, że coś w tym jest... jeżeli dajesz z siebie wszystko - uda Ci się, siedząc,nic nie robiąc ani nie próbując nie osiągniesz nic.

ZATEM ZACZYNAMY NOWY ROK, I DAJEMY Z SIEBIE MAXIMUM MOZLIWOŚCI!!

***
a to ja :)








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz