piątek, 2 stycznia 2015

Moje fit inspiracje


Witajcie Kochani! :))

Zapewne każdy z was, ma jakieś inspiracje które motywują go do jakichś działań.Dzisiaj ja przedstawię wam co, a właściwie kto każdego dnia, daje mi sile aby nie zboczyć ze ścieżki do mojego celu - ładnej wyrzeźbionej figury.

Osoby które szukają fit inspiracji w internecie napewno nie raz natrafiły na 

              JEN SELTER


Swoją determinacja, osiągnęła taki efekt.Naprawde, oglądając w internecie jej zdjęcia mam ochotę wstać i iść na siłownie oraz mija mi ochota na słodkie pokusy!

Nie ma co patrzeć, trzeba działać! W końcu nikt tego za Ciebie nie zrobi, jak nie Ty to kto? Gotowi na nowe wyzwania w tym roku? Ja tak!


- seltering 

***
Pierwszy dzień na siłowni w tym roku zaliczony!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz